تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مبانی کامپیوتر و برنامه سازی (آسانسور -جمعه -کلاس اول) v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

نقش کامپیتر در صنعت هوانوردی

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
نقش کامپیتر در صنعت هوانوردی
مهران محبوب نژاد آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 6
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: Oct 2017
اعتبار: 0
#1
26-10-2017, 11:46 AM
نقش کامپیتر در صنعت هوانوردی


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   نقش کامپيوتر در صنعت هوانوردي.docx.pdf (اندازه: 392.63 KB / تعداد دفعات دریافت: 9)
ارسال‌ها
پاسخ
agharabi آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 13
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: Oct 2017
اعتبار: 0
#2
28-10-2017, 03:00 PM
کامپيوترهايي که به طور روزانه، مسئوليت نشست و برخاست بيش از 8000 پرواز را در فضاي هوايي انگلستان به عهده دارند، کامپيوترهاي معمولي نيستند. اين کامپيوترها در بدترين شرايط آب و هوايي، ايمني هواپيماها و پروازها را حفظ مي کنند و ما را در نهايت صحت و سلامت در سفر از يک قاره به قاره ي ديگر همراهي مي کنند. اين ها جزو کامپيوترهايي هستند که به بهترين نحو ممکن و تحت بالاترين استانداردهاي موجود جهان تست شده اند و در مطلوب ترين شرايط نگهداري به سر مي برند زيرا از کار افتادن آن ها باعث کشته شدن صدها نفر از مردم مي شود و هنوز هم بسياري از اين کامپيوترها، از کامپيوتر لپ تاپ شما که در منزل تان داريد، کم قدرت تر هستند. به دنياي هوانوردي قرن بيست و يکم خوش آمديد.
به جز هلي کوپترها و هواپيماهاي کوچک، روزهاي پرواز دستي در هوانوردي تجاري منسوخ شده است. تلفيق کنترل ديجيتال پرواز، سيستم هاي مديريت پرواز و خلبان خودکار (Autopilot)، نقش خلبان را به حدي رسانده که باور عوام اين است که کاپيتان يک پرواز، در پشت سوئيچ ها و چراغ هاي هواپيما، نقش اندکي در هدايت هواپيما بر عهده دارد. اين باور بسيار ساده لوحانه است اما تا حدودي حقيقت نيز در آن نهفته است.
وقتي ما با يک هواپيماي تجاري پرواز مي کنيم، به کامپيوترهايي که حرکت ما را در مسير درست هدايت مي کنند و حتي در شرايط خاصي ما را بر روي زمين سخت فرود مي آورند، متکي هستيم. در محيط نظامي، اين توان کامپيوترها است که خلبانان را رو در روي دشمن قرار مي دهد و اطلاعاتي را که براي تصميم گيري در مورد مرگ و زندگي به آن نياز دارند، در اختيارشان قرار مي دهد.
در اين مقاله ما قصد داريم اين کامپيوترها و کارهايي که انجام مي دهند را مورد بررسي قرار دهيم. ما همچنين خواهيم ديد که آن ها براي صرفه جويي در وقت و هزينه ي خطوط هواپيمايي، کاهش سوانح و پروازهاي ايمن تر چه سير تکاملي را طي مي کنند. ما، در مقطع تغيير و تحول صنعت هوانوردي به سر مي بريم زيرا اين صنعت از تکنولوژي ها و سيستم هاي قديمي و اختصاصي، به سمت دوران جديدي حرکت مي کند. سوار هواپيما شويد، کمربندتان را ببنديد و از پرواز لذت ببريد.
ارسال‌ها
پاسخ
parham_allaee آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 35
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Oct 2017
اعتبار: 0
#3
08-12-2017, 03:53 PM
(26-10-2017, 11:46 AM)مهران محبوب نژاد نوشته است: نقش کامپیتر در صنعت هوانوردی

کامپيوترهايي که به طور روزانه، مسئوليت نشست و برخاست بيش از 8000 پرواز را در فضاي هوايي انگلستان به عهده دارند، کامپيوترهاي معمولي نيستند. اين کامپيوترها در بدترين شرايط آب و هوايي، ايمني هواپيماها و پروازها را حفظ مي کنند و ما را در نهايت صحت و سلامت در سفر از يک قاره به قاره ي ديگر همراهي مي کنند. اين ها جزو کامپيوترهايي هستند که به بهترين نحو ممکن و تحت بالاترين استانداردهاي موجود جهان تست شده اند و در مطلوب ترين شرايط نگهداري به سر مي برند زيرا از کار افتادن آن ها باعث کشته شدن صدها نفر از مردم مي شود و هنوز هم بسياري از اين کامپيوترها، از کامپيوتر لپ تاپ شما که در منزل تان داريد، کم قدرت تر هستند. به دنياي هوانوردي قرن بيست و يکم خوش آمديد.
به جز هلي کوپترها و هواپيماهاي کوچک، روزهاي پرواز دستي در هوانوردي تجاري منسوخ شده است. تلفيق کنترل ديجيتال پرواز، سيستم هاي مديريت پرواز و خلبان خودکار (Autopilot)، نقش خلبان را به حدي رسانده که باور عوام اين است که کاپيتان يک پرواز، در پشت سوئيچ ها و چراغ هاي هواپيما، نقش اندکي در هدايت هواپيما بر عهده دارد. اين باور بسيار ساده لوحانه است اما تا حدودي حقيقت نيز در آن نهفته است.
وقتي ما با يک هواپيماي تجاري پرواز مي کنيم، به کامپيوترهايي که حرکت ما را در مسير درست هدايت مي کنند و حتي در شرايط خاصي ما را بر روي زمين سخت فرود مي آورند، متکي هستيم. در محيط نظامي، اين توان کامپيوترها است که خلبانان را رو در روي دشمن قرار مي دهد و اطلاعاتي را که براي تصميم گيري در مورد مرگ و زندگي به آن نياز دارند، در اختيارشان قرار مي دهد.
در اين مقاله ما قصد داريم اين کامپيوترها و کارهايي که انجام مي دهند را مورد بررسي قرار دهيم. ما همچنين خواهيم ديد که آن ها براي صرفه جويي در وقت و هزينه ي خطوط هواپيمايي، کاهش سوانح و پروازهاي ايمن تر چه سير تکاملي را طي مي کنند. ما، در مقطع تغيير و تحول صنعت هوانوردي به سر مي بريم زيرا اين صنعت از تکنولوژي ها و سيستم هاي قديمي و اختصاصي، به سمت دوران جديدي حرکت مي کند. سوار هواپيما شويد، کمربندتان را ببنديد و از پرواز لذت ببريد.
ارسال‌ها
پاسخ
فائزه حسنی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 42
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Oct 2017
اعتبار: 0
#4
28-12-2017, 09:26 PM
کامپيوترهايي که به طور روزانه، مسئوليت نشست و برخاست بيش از 8000 پرواز را در فضاي هوايي انگلستان به عهده دارند، کامپيوترهاي معمولي نيستند. اين کامپيوترها در بدترين شرايط آب و هوايي، ايمني هواپيماها و پروازها را حفظ مي کنند و ما را در نهايت صحت و سلامت در سفر از يک قاره به قاره ي ديگر همراهي مي کنند. اين ها جزو کامپيوترهايي هستند که به بهترين نحو ممکن و تحت بالاترين استانداردهاي موجود جهان تست شده اند و در مطلوب ترين شرايط نگهداري به سر مي برند زيرا از کار افتادن آن ها باعث کشته شدن صدها نفر از مردم مي شود و هنوز هم بسياري از اين کامپيوترها، از کامپيوتر لپ تاپ شما که در منزل تان داريد، کم قدرت تر هستند. به دنياي هوانوردي قرن بيست و يکم خوش آمديد.
به جز هلي کوپترها و هواپيماهاي کوچک، روزهاي پرواز دستي در هوانوردي تجاري منسوخ شده است. تلفيق کنترل ديجيتال پرواز، سيستم هاي مديريت پرواز و خلبان خودکار (Autopilot)، نقش خلبان را به حدي رسانده که باور عوام اين است که کاپيتان يک پرواز، در پشت سوئيچ ها و چراغ هاي هواپيما، نقش اندکي در هدايت هواپيما بر عهده دارد. اين باور بسيار ساده لوحانه است اما تا حدودي حقيقت نيز در آن نهفته است.
وقتي ما با يک هواپيماي تجاري پرواز مي کنيم، به کامپيوترهايي که حرکت ما را در مسير درست هدايت مي کنند و حتي در شرايط خاصي ما را بر روي زمين سخت فرود مي آورند، متکي هستيم. در محيط نظامي، اين توان کامپيوترها است که خلبانان را رو در روي دشمن قرار مي دهد و اطلاعاتي را که براي تصميم گيري در مورد مرگ و زندگي به آن نياز دارند، در اختيارشان قرار مي دهد.
در اين مقاله ما قصد داريم اين کامپيوترها و کارهايي که انجام مي دهند را مورد بررسي قرار دهيم. ما همچنين خواهيم ديد که آن ها براي صرفه جويي در وقت و هزينه ي خطوط هواپيمايي، کاهش سوانح و پروازهاي ايمن تر چه سير تکاملي را طي مي کنند. ما، در مقطع تغيير و تحول صنعت هوانوردي به سر مي بريم زيرا اين صنعت از تکنولوژي ها و سيستم هاي قديمي و اختصاصي، به سمت دوران جديدي حرکت مي کند. سوار هواپيما شويد، کمربندتان را ببنديد و از پرواز لذت ببريد.
ارسال‌ها
پاسخ
mojtaba gorjian آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 53
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Nov 2017
اعتبار: 0
#5
01-01-2018, 01:13 AM
کامپيوترهايي که به طور روزانه، مسئوليت نشست و برخاست بيش از 8000 پرواز را در فضاي هوايي انگلستان به عهده دارند، کامپيوترهاي معمولي نيستند. اين کامپيوترها در بدترين شرايط آب و هوايي، ايمني هواپيماها و پروازها را حفظ مي کنند و ما را در نهايت صحت و سلامت در سفر از يک قاره به قاره ي ديگر همراهي مي کنند. اين ها جزو کامپيوترهايي هستند که به بهترين نحو ممکن و تحت بالاترين استانداردهاي موجود جهان تست شده اند و در مطلوب ترين شرايط نگهداري به سر مي برند زيرا از کار افتادن آن ها باعث کشته شدن صدها نفر از مردم مي شود و هنوز هم بسياري از اين کامپيوترها، از کامپيوتر لپ تاپ شما که در منزل تان داريد، کم قدرت تر هستند. به دنياي هوانوردي قرن بيست و يکم خوش آمديد.
به جز هلي کوپترها و هواپيماهاي کوچک، روزهاي پرواز دستي در هوانوردي تجاري منسوخ شده است. تلفيق کنترل ديجيتال پرواز، سيستم هاي مديريت پرواز و خلبان خودکار (Autopilot)، نقش خلبان را به حدي رسانده که باور عوام اين است که کاپيتان يک پرواز، در پشت سوئيچ ها و چراغ هاي هواپيما، نقش اندکي در هدايت هواپيما بر عهده دارد. اين باور بسيار ساده لوحانه است اما تا حدودي حقيقت نيز در آن نهفته است.
وقتي ما با يک هواپيماي تجاري پرواز مي کنيم، به کامپيوترهايي که حرکت ما را در مسير درست هدايت مي کنند و حتي در شرايط خاصي ما را بر روي زمين سخت فرود مي آورند، متکي هستيم. در محيط نظامي، اين توان کامپيوترها است که خلبانان را رو در روي دشمن قرار مي دهد و اطلاعاتي را که براي تصميم گيري در مورد مرگ و زندگي به آن نياز دارند، در اختيارشان قرار مي دهد.
در اين مقاله ما قصد داريم اين کامپيوترها و کارهايي که انجام مي دهند را مورد بررسي قرار دهيم. ما همچنين خواهيم ديد که آن ها براي صرفه جويي در وقت و هزينه ي خطوط هواپيمايي، کاهش سوانح و پروازهاي ايمن تر چه سير تکاملي را طي مي کنند. ما، در مقطع تغيير و تحول صنعت هوانوردي به سر مي بريم زيرا اين صنعت از تکنولوژي ها و سيستم هاي قديمي و اختصاصي، به سمت دوران جديدي حرکت مي کند. سوار هواپيما شويد، کمربندتان را ببنديد و از پرواز لذت ببريد.
ارسال‌ها
پاسخ
عفتی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 40
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Nov 2017
اعتبار: 0
#6
04-01-2018, 09:56 PM
کامپيوترهايي که به طور روزانه، مسئوليت نشست و برخاست بيش از 8000 پرواز را در فضاي هوايي انگلستان به عهده دارند، کامپيوترهاي معمولي نيستند. اين کامپيوترها در بدترين شرايط آب و هوايي، ايمني هواپيماها و پروازها را حفظ مي کنند و ما را در نهايت صحت و سلامت در سفر از يک قاره به قاره ي ديگر همراهي مي کنند. اين ها جزو کامپيوترهايي هستند که به بهترين نحو ممکن و تحت بالاترين استانداردهاي موجود جهان تست شده اند و در مطلوب ترين شرايط نگهداري به سر مي برند زيرا از کار افتادن آن ها باعث کشته شدن صدها نفر از مردم مي شود و هنوز هم بسياري از اين کامپيوترها، از کامپيوتر لپ تاپ شما که در منزل تان داريد، کم قدرت تر هستند. به دنياي هوانوردي قرن بيست و يکم خوش آمديد.
به جز هلي کوپترها و هواپيماهاي کوچک، روزهاي پرواز دستي در هوانوردي تجاري منسوخ شده است. تلفيق کنترل ديجيتال پرواز، سيستم هاي مديريت پرواز و خلبان خودکار (Autopilot)، نقش خلبان را به حدي رسانده که باور عوام اين است که کاپيتان يک پرواز، در پشت سوئيچ ها و چراغ هاي هواپيما، نقش اندکي در هدايت هواپيما بر عهده دارد. اين باور بسيار ساده لوحانه است اما تا حدودي حقيقت نيز در آن نهفته است.
وقتي ما با يک هواپيماي تجاري پرواز مي کنيم، به کامپيوترهايي که حرکت ما را در مسير درست هدايت مي کنند و حتي در شرايط خاصي ما را بر روي زمين سخت فرود مي آورند، متکي هستيم. در محيط نظامي، اين توان کامپيوترها است که خلبانان را رو در روي دشمن قرار مي دهد و اطلاعاتي را که براي تصميم گيري در مورد مرگ و زندگي به آن نياز دارند، در اختيارشان قرار مي دهد.
در اين مقاله ما قصد داريم اين کامپيوترها و کارهايي که انجام مي دهند را مورد بررسي قرار دهيم. ما همچنين خواهيم ديد که آن ها براي صرفه جويي در وقت و هزينه ي خطوط هواپيمايي، کاهش سوانح و پروازهاي ايمن تر چه سير تکاملي را طي مي کنند. ما، در مقطع تغيير و تحول صنعت هوانوردي به سر مي بريم زيرا اين صنعت از تکنولوژي ها و سيستم هاي قديمي و اختصاصي، به سمت دوران جديدي حرکت مي کند. سوار هواپيما شويد، کمربندتان را ببنديد و از پرواز لذت ببريد.
MIS.EFFATI
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقش کامپیوتر در اتوماسیون صنعت آسانسور چیست؟ م ک فراهانی 6 2,592 22-04-2018, 12:11 AM
آخرین ارسال: یوسف آبادی
  نقش کامپیوتر در صنعت آسانسور چیست؟ rahmanhabibzadeh 0 1,229 06-01-2018, 05:21 PM
آخرین ارسال: rahmanhabibzadeh
  نقش كمپرسورها در صنعت نفت و گاز چيست agharabi 7 2,515 01-01-2018, 01:08 AM
آخرین ارسال: mojtaba gorjian

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 19-07-2025، 02:32 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.