تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو (/showthread.php?tid=80881)



مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - Hassan - 20-12-2023

مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو


RE: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - seyed zahramiremadi - 20-12-2023

مديريت ارتباط با مشتريان، مسئوليت راهبري، مديريت، حفظ و توسعه ارتباط دوسويه با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، پايش تصوير ذهني مشتريان، طرح‌ريزي و برنامه ريزي جهت ارتقاء شاخص‌هاي رضايت و وفاداري مشتريان به عنوان مهم‌ترين سرمايه شركت، توسعه خدمات و قابليت‌هاي مشتري‌پسند، رسيدگي و كنترل درخواست مشتريان از محصول و خدمات شركت، انجام نظرسنجي و جمع‌آوري اطلاعات و نظرات مشتريان و تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي، ارائه بازخورد و پيگيري براي تحقق آن را بر عهده دارد.


RE: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - Amirreza alavi - 21-12-2023

مديريت ارتباط با مشتريان، مسئوليت راهبري، مديريت، حفظ و توسعه ارتباط دوسويه با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، پايش تصوير ذهني مشتريان، طرح‌ريزي و برنامه ريزي جهت ارتقاء شاخص‌هاي رضايت و وفاداري مشتريان به عنوان مهم‌ترين سرمايه شركت، توسعه خدمات و قابليت‌هاي مشتري‌پسند، رسيدگي و كنترل درخواست مشتريان از محصول و خدمات شركت، انجام نظرسنجي و جمع‌آوري اطلاعات و نظرات مشتريان و تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي، ارائه بازخورد و پيگيري براي تحقق آن را بر عهده دارد.


RE: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - Amir Hosseininezhad - 21-12-2023

مدیریت ارتباط با مشتریان، مسئولیت راهبری، مدیریت، حفظ و توسعه ارتباط دو سویه با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، پایش تصویر ذهنی مشتریان، طرح ریزی و برنامه ریزی جهت ارتقا شاخص های رضایت و وفاداری مشتریان به عنوان مهمترین سرمایه شرکت، توسعه خدمات و قابلیت های مشتری پسند، رسیدگی و کنترل درخواست مشتریان از محصول و خدمات شرکت، انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات و نرات مشتریان و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی، ارائه بازخورد و پیگیری برای تحقق آن را برعهده دارد.


RE: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - Ali Khodadadi - 21-12-2023

(20-12-2023, 12:35 PM)Hassan نوشته است: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو

مديريت ارتباط با مشتريان، مسئوليت راهبري، مديريت، حفظ و توسعه ارتباط دوسويه با مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو، پايش تصوير ذهني مشتريان، طرح‌ريزي و برنامه ريزي جهت ارتقاء شاخص‌هاي رضايت و وفاداري مشتريان به عنوان مهم‌ترين سرمايه شركت، توسعه خدمات و قابليت‌هاي مشتري‌پسند، رسيدگي و كنترل درخواست مشتريان از محصول و خدمات شركت، انجام نظرسنجي و جمع‌آوري اطلاعات و نظرات مشتريان و تجزيه و تحليل اطلاعات دريافتي، ارائه بازخورد و پيگيري براي تحقق آن را بر عهده دارد.


RE: مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو - Mohsen khazaei - 21-12-2023

مرکز پاسخگویی ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰