تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا (/showthread.php?tid=80596)

صفحه‌ها: 1 2


اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - seyed zahramiremadi - 06-12-2023

2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Ali Khodadadi - 07-12-2023

(06-12-2023, 07:13 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟

1. درخواست و شکایات به صورت انلالین ثبت و پیگیری کنند
2. نظرسنجی
3. کانال ارتباطی


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - MaryamBozorgi - 17-12-2023

نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - mohsenboostani - 18-12-2023

رسال پیشنهادات و شکایات از طریق SMS با شماره 1000202
صندوق ارتباط مستقیم با مدیر عامل مستقر در نمایندگی های سراسر کشور


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - aminkhedri1 - 19-12-2023

نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - nadianazari - 20-12-2023

نظر سنجی و کانال ارتباطی و ثبت و پیگیری انلاین درخواست و شکایات


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - محمود محمدی - 20-12-2023

نظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Hassan - 20-12-2023

نظر سنجي
پيگيري آنلاين درخواست و شكايت
كانال هاي ارتباطي


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023

در بخش امور مشتریان، درخواست ها وشکایات مشتریان به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود. کانال ارتباطی با مشتری ایجاد می شود و به منظور ارائه خدمات بهتر، با نظرسنجی های مختلف، نظرات مشتریان ارزیابی می شود. امکان پرسش و پاسخ و ثبت درخواست با شاره پذیرش و بدون شماره پذیرش وجود دارد.
محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود.
نوبت دهی اینترنتی برای خرید خودرو، امکان استعالم سند، آدرس نمایندگی ها، آدرس پایگاه های امدادخودرو به منظور تعمیرات خودرو، سوابق بیمه خودرو، احرازاصالت قطعه، وضعیت ثبت نام در آن نشان داده می شود.
محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود.
امداد خودرو: امدادرسانی آنلاین:علاوه برمشاهده موقعیت امدادگر، درخواست امداد راهم ثبت می کند.
ردیابی امدادگر: وضعیت درخواست ونام امدادگر ،امکان خریداشتراک امدادی در آن وجود دارد، عیب یابی: باانتخاب هرسوال، راه حل حل مشکلات محصول داده می شود.


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - m.iravani - 20-12-2023

ظر سنجی کردن
ایجاد کانال ارتباطی
در خواست و شکایات به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود
(06-12-2023, 07:13 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 2-خدماتی که امورمشتریان می دهدچگونه است؟