![]() |
سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: هوش مصنوعی - ترم اول 1401 - ساعت 17-20 (چهارشنبه ها) (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=283) +----- موضوع: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان (/showthread.php?tid=75665) |
سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - مهدي اولياءدوست - 26-12-2022 3-CRMچیست و توسط چه کسی مطرح شد و هدفش چیست؟ RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - علی اصغر نوریان احمدی - 26-12-2022 یک نوع هوش مصنوعی میباشد RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - zahra.rabk - 26-12-2022 به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است این عبارت در اوایل دهه نود میلادی و توسط فردی به نام توماس سیبل وارد حوزه مدیریت و بازرگانی شد . هدفش پیدا کردن نیاز اصلی مشتریان و بر آورده کردن آن نیاز است RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - hasan mohsenipoor - 28-12-2022 مدیریت ارتلاط بامشتریان، این عبارت دردهه نود میلادی توسط توماس سیبل وارد بازرگانی شد RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - khakpour - 28-12-2022 کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - s.moradinejad - 28-12-2022 کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - داود فلاحی - 29-12-2022 به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان است این عبارت در اوایل دهه نود میلادی و توسط فردی به نام توماس سیبل وارد حوزه مدیریت و بازرگانی شد . هدفش پیدا کردن نیاز اصلی مشتریان و بر آورده کردن آن نیاز است RE: سوال سه-الگوریتم کلونی مورچگان - محمدامین خان بان زاده - 29-12-2022 مدیریت ارتلاط بامشتریان، این عبارت دردهه نود میلادی توسط توماس سیبل وارد بازرگانی شد |