![]() |
|
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: دیجیتال مارکتینگ چیست؟ (/showthread.php?tid=69870) |
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ - maryamgh63 - 11-04-2022 دیجیتال مارکتینگ یک روش بازاریابی جدید است، این روش برخلاف بازاریابی های سنتی که بسیار محدودند از گستردگی فراوانی برخوردار است، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی یعنی استفاده از ابزارهای دیجیتالی برای نشان دادن کالاهای خود به متقاضیان و فروش انبوه، شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی و مکانی، در واقع دیجیتال مارکتینگ یک روش اینترنتی تبلیغ محصولات و روانشناسی نوع احتیاج متقاضیان این محصولات به حساب می آید.
فرقی نمی کند که طرف شما یک شرکت باشد یا یک شخص، به هر حال دیجیتال مارکتینگ کمک می کند تا شما استراتژی خاصی برای هر مشتری داشته باشید که ممکن است با مشتری دیگر متفاوت باشد، لازم به ذکر است که تمامی تاکتیک هایی که در دیجیتال مارکتینگ به شما توصیه می شود در چهارچوب رسیدن به اهداف کلیدی شرکت شما می باشد.
دیجیتال مارکتینگ، از بازاریابی دیجیتالی وسیع تر و گسترده تر است و ابزارهای بیشتری در اختیار مخاطبان خود می گذارد به همین دلیل گاه با بازاریابی دیجیتالی اشتباه گرفته می شود.
شما می توانید برای آشنایی بیشتر در خصوص دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و فروش به شرکت های تبلیغاتی مراجعه کنید. ما به شما شرکت تبلیغاتی امپریال برند که یک آژانس تبلیغاتی و طراحی سایت می باشد مراجعه کنید.
<a href="https://b2n.ir/f43246">دیجبتال مارکتینگ</a>
a href="https://b2n.ir/n51695">آژانس تبلیغاتی</a>
a href="https://b2n.ir/s42668">بازاریابی دیجیتالی </a>
a href="https://impbrand.com/">شرکت تبلیغاتی</a>
a href="https://impbrand.com/">امپریال برند</a>
دیجیتال مارکتینگ, بازاریابی دیجیتالی, آژانس تبلیغاتی, شرکت تبلیغاتی, امپریال برند,
RE: دیجیتال مارکتینگ چیست؟ - سیمین صابری - 06-11-2025 من از اعضای تیم آژانس رنکرو هستم و طبق تجربهی ما، یکی از بزرگترین مشکلات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان، نگاه کوتاهمدت و تبلیغمحور کسبوکارهاست. بسیاری از مدیران هنوز دیجیتال مارکتینگ را معادل تبلیغ در اینستاگرام یا اجرای چند کمپین کلیکی میدانند، در حالی که استراتژی، برندینگ و سئو معمولاً در اولویت قرار نمیگیرند. این باعث میشود پروژهها بهجای رشد پایدار، فقط نتایج مقطعی داشته باشند و با تغییر الگوریتم یا افزایش هزینهی تبلیغات، کاملاً متوقف شوند. از طرف دیگر، کمبود نیروی متخصص واقعی در زمینههایی مثل استراتژی محتوا، تحلیل داده و سئو محلی هم محسوس است. بسیاری از آژانسها یا فریلنسرها بیشتر روی ظاهر کار تمرکز دارند تا بازدهی واقعی. نتیجه این میشود که اعتماد کسبوکارها به بازاریابی دیجیتال کاهش پیدا میکند. در حالی که اگر زیرساختها و دیدگاه بلندمدت وجود داشته باشد، اصفهان با اینهمه کسبوکار تولیدی و خدماتی، میتواند یکی از قطبهای دیجیتال مارکتینگ ایران باشد. |