![]() |
اپلیکیشن بامیلو - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: خذمات الکترونیکی - ترم اول 99-1400شنبه ساعت 15* (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=210) +----- موضوع: اپلیکیشن بامیلو (/showthread.php?tid=46403) |
اپلیکیشن بامیلو - عباس غیاثوند محمدخانی - 01-12-2020 عباس غیاثوند محمدخانی مدیریت کسب و کار ترم سوم استاد داوود رمضانی اپلیکیشن بامیلو شماره دانشجویی: 98136001170099 سوال1 :نقاط ضعف اپلیکیشن بامیلو رانام ببرید؟ سوال2 :برنامه بامیلو برای آینده چیست؟ سوال3 : اپلیکیشن بامیلورامختصراتوضیح دهید؟ RE: اپلیکیشن بامیلو - reza_mohebelahi - 07-12-2020 سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجیکالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمیتواند مثل دیجیکالا به تصمیمگیری مشتری کمک کند. • پاسخگویی ضعیف نسبت به دیجیکالا؛ (عدم وجود پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه میشود یا با صف انتظار. (البته پیشتر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده میکرد که اصلاً خیلی اوقات نمیشد با آنها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمینکنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی میشود و حتی مشاهدهشده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیشتر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف میشود. • بستهبندی نامناسب مرسولهها، استفاده از کیسههای سایز بزرگ برای سفارشها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری میگذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیکهای ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آنها. سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود. RE: اپلیکیشن بامیلو - ali.abed - 13-12-2020 (01-12-2020, 10:11 PM)عباس غیاثوند محمدخانی نوشته است: سوال1 :نقاط ضعف اپلیکیشن بامیلو رانام ببرید؟ پاسخ ۱. ناقص بودن توضیحات و پاسخگویی ضعیف نسبت و عدم وجود پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفتهو همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه میشود یا با صف انتظار. (البته پیشتر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده میکرد که اصلاً خیلی اوقات نمیشد با آنها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمینکنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی میشود و حتی مشاهدهشده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیشتر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف میشود. • بستهبندی نامناسب مرسولهها، استفاده از کیسههای سایز بزرگ برای سفارشها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری میگذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیکهای ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آنها. پاسخ ۲. ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده پاسخ ۳. اپلیکیشن بامیلو یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود. RE: اپلیکیشن بامیلو - zeynab_shirzadi - 13-12-2020 3- بامیلو بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در زمینههای مد، لباس، اکسسوری و بسیاری از مجموعه کالاهای مختلف است و در بسیاری از انواع کالا همچون لوازم خانگی، الکترونیک و دیگر محصولات مشابه قیمتها و پیشنهادات فوق العادهای ارایه مینماید. در بامیلو شما با خاطری آسوده می توانید بین صدها برند و هزاران کالا، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تجربه خرید به بهترین شکل ممکن در اپلیکیشن بامیلو به راحتی در هر مکان و زمان و در امنیت کامل امکان پذیر شده است. ارسال سریع کالا درب خانه یا محل کار شما در کنار انتخاب میان روشهای مختلف پرداخت چه به صورت نقدی در محل و چه پرداخت آنلاین از امتیازات خرید از طریق این اپلیکیشن است. 2-بازار اینترنتی بامیلو با هدف حفظ تاثیرگذاری خود در فضای تجارت الکترونیک ایران و ارائه خدمات به کاربران ایرانی، قصد دارد روی بخشهای کلیدیتری در بازار خردهفروشی متمرکز شود. بامیلو با توجه به تغییرات بازار ایران، رویکرد خود را هم تغییر خواهد داد و این تغییرات مستلزم کوچکتر شدن و حذف برخی قسمتهاست که تقاضای کمتری دارند. RE: اپلیکیشن بامیلو - ابراهیم حاجوی - 20-12-2020 جواب سوال ۲.تفاوت فروشگاه market در کیفیت سرویس است جواب سوال۳ .یکی از آپ های فروشگاهی است جواب سوال ۱. RE: اپلیکیشن بامیلو - رحمان مهرمنش - 22-12-2020 سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجیکالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمیتواند مثل دیجیکالا به تصمیمگیری مشتری کمک کند. • پاسخگویی ضعیف نسبت به دیجیکالا؛ (عدم وجود پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه میشود یا با صف انتظار. (البته پیشتر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده میکرد که اصلاً خیلی اوقات نمیشد با آنها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمینکنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی میشود و حتی مشاهدهشده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیشتر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف میشود. • بستهبندی نامناسب مرسولهها، استفاده از کیسههای سایز بزرگ برای سفارشها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری میگذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیکهای ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آنها. RE: اپلیکیشن بامیلو - Naser Tohidloo - 23-12-2020 پاسخ سوال ۱: ۱.در زمان تست ما چیزی به نام ”تحویل پستی“ وجود نداشت و نتوانستیم در تست کالاهای مختلف این گزینه را در سبد خریدمان ببینیم! ۲.علیرغم دسته بندیهای بسیار متنوع، کمبود بعضی از برندها در این فروشگاه محسوس است. ۳.نبود امکانات جزئی از مقایسه محصول با سایر محصولات مشابه و نمودار قیمتی کالاو جزئیات دیگری که قطعا به خرید کاربر کمک میکند. پاسخ سوال ۲:تفاوت فروشگاههایی با مدل Retail و Marketplace در کیفیت سرویس است. در مدل- Marketplace که روش فعلی بامیلو است- کالا از فروشنده گرفته شده به انبار بامیلو منتقل میشود سپس به مشتری تحویل داده خواهد شد. این فرآیند باعث میشود تا تنوع محصولات افزایش یافته و رقابت بین فروشنده ها منجر به کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات شود؛ اما زمان تحویل کالا از فروشنده به بامیلو و سپس تحویل آن به مشتری بیشتر از حالت خردهفروشی یا Retail است. ما در بامیلو تالش میکنیم تا زمان تحویل کاال به مشتری را تا حد ممکن کاهش دهیم و در این زمینه مدام در حال تالش و سرمایهگذاری هستیم. ایجاد اتصال بین نرمافزار فروشندگان و خریداران یکی از اقداماتی است که کمک میکند تا کالاها سریعتر به دست مشتریان برسد. پاسخ سوال ۳:اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود. RE: اپلیکیشن بامیلو - حسین قاسمی - 23-12-2020 سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجیکالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمیتواند مثل دیجیکالا به تصمیمگیری مشتری کمک کند. • پاسخگویی ضعیف نسبت به دیجیکالا؛ (عدم وجود پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه میشود یا با صف انتظار. (البته پیشتر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده میکرد که اصلاً خیلی اوقات نمیشد با آنها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمینکنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی میشود و حتی مشاهدهشده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیشتر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف میشود. • بستهبندی نامناسب مرسولهها، استفاده از کیسههای سایز بزرگ برای سفارشها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری میگذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیکهای ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آنها. سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود RE: اپلیکیشن بامیلو - کمیل حسین نژاد - 24-12-2020 سوال یک: • ناقص بودن توضیحات و بررسی محصولات به نسبت دیجیکالا و عدم تمایل کاربران به نظر دادن و امتیاز دادن به کالاها در این سایت که عملاً نمیتواند مثل دیجیکالا به تصمیمگیری مشتری کمک کند. • پاسخگویی ضعیف نسبت به دیجیکالا؛ (عدم وجود پاسخگویی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته) و همچنین به دلیل ظرفیت کم خطوط تماس تلفنی کاربر اکثر اوقات یا بوق اشغال مواجه میشود یا با صف انتظار. (البته پیشتر بامیلو از خطوط تلفن مجازی استفاده میکرد که اصلاً خیلی اوقات نمیشد با آنها تماس گرفت.) • به علت عدم هماهنگی با تأمینکنندگان و نداشتن انبار متمرکز بازه زمانی ارسال گاهی طولانی میشود و حتی مشاهدهشده که پس از چند روز بامیلو سفارش را لغو کرده است، که البته این مشکل با هماهنگی بیشتر مثلاً از طریق اتحاد استراتژیک و یا سیستم اطلاعاتی مشترک برطرف میشود. • بستهبندی نامناسب مرسولهها، استفاده از کیسههای سایز بزرگ برای سفارشها با سایز کوچک که تأثیر بد بر تجربه مشتری میگذارد. • نداشتن لباس فرم برای پیکهای ارسال محصولات و عدم آموزش برخورد مناسب به آنها. سوال دو: ایستادن در مقام اول را برای بامیلو در آینده سوال سه: اپلیکیشن بامیلو (Bamilo) یکی از اپلیکیشنهای فروشگاهی است که این روزها در فضای رسانهای و شبکههای اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده و کمتر کسی است که به تبع تبلیغاتی که برای جشنواره این اپلیکیشن انجام شده است، نام آن را نشنیده باشد؛ ولی چیزی که مهمتر از این تبلیغات برای اپ فروشگاهی است، سابقه و نام بزرگ فروشگاه اینترنتی بامیلو بوده که از جمله دو فروشگاه گسترده اینترنتی به شمار میرود. |