![]() |
پشتیبانی در طراحی سایت: - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: فناوری اطلاعات و ارتباطات (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=6) +---- انجمن: سایر موضوعات (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=35) +---- موضوع: پشتیبانی در طراحی سایت: (/showthread.php?tid=17044) |
پشتیبانی در طراحی سایت: - sitecup1 - 19-11-2017 یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت مرحله پشتیبانی وب سایت است . در این مرحله واحد پشتیبانی سایت به مشکلات و تغییرات جزئی سایت می پردازد . طراحی سایت بدون پشتیبانی برای مشتریان بسیار ناخوشایند است . پس لازم است هر شرکت طراحی سایت یک واحد اختصاصی برای پشتیبانی سایت داشته باشند . در این مقاله به معرفی و توضیح رایج ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت می پردازیم . سیستم پشتیبانی تلفنی این سیستم یکی از قدیمی ترین سیستم های پشتیبانی در شرکت های طراحی سایت است . در این سیستم مشتریان شرکت برای رفع مشکلات و مطرح کردن سوالات خود از طریق تماس تلفنی با شماره تلفنی که شرکت برای آن ها تعیین نموده استتماس می گیرند و به پشتیبان واحد مورد نظر وصل میشود . در این نوع پشتیبانی بعضی از شرکت ها مکالمه بین مشتری و پشتیبان را ضبط می کنند تا از روند پشتیبانی شرکت توسط پشتیبان های خود مطلع باشند. در این سیستم به راحتی مشتری با پشتیبان صحبت کرده و مشکلات رفع می شود . یکی از مشکلات این سیستم در صورت زیاد شدن تماس ها به واحد پشتیبانی مشتریان زمان زیادی را باید منتظر باشند تا به پشتیبانی که خالی است وصل شود . سیستم پشتیبانی تیکتینگ یکی از جدید ترین سیستم های پشتیبانی در طراحی سایت سیستم تیکتینگ است . در این سیستم یک پنل کاربری در سایت برای مشتری در نظر گرفته می شود . در این پنل کاربر قادر است با استفاده از تیکت به مطرح کردن سوالات و مشکلات بپردازد . روش کار این سیستم به این صورت است که ابتدا شرکت طراحی سایت اقدام به اختصاص دادن پتل کاربری به مشتری می کنند . هر زمان که مشتری نیاز به پشتیبانی داشته باشد وارد پنل خود می شود و اقدام به ثبت تیکت می کند . در زمان ثبت تیکت مشتری واحد مورد نظر خود را انتخاب می کند و هم چنین اولویت آن را هم از نظر ضروری بودن مشخص می کند . |