![]() |
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (/showthread.php?tid=115737) |
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - m.mirahmadi - 06-06-2025 هداف سیسکو از پیادهسازی ITIL/ITSM چیست؟ RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - o.karvandi - 06-06-2025 (06-06-2025, 12:01 AM)m.mirahmadi نوشته است: هداف سیسکو از پیادهسازی ITIL/ITSM چیست؟ اهداف سیسکو از پیادهسازی ITIL/ITSM شامل: - بهینهسازی مدیریت خدمات IT برای افزایش کارایی - افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان - بهبود امنیت و پایداری شبکهها - کاهش هزینههای عملیاتی و افزایش بهرهوری RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - morteza azizi - 07-06-2025 اهداف سیسکو از پیادهسازی ITIL/ITSM شامل: - بهینهسازی مدیریت خدمات IT برای افزایش کارایی - افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان - بهبود امنیت و پایداری شبکهها - کاهش هزینههای عملیاتی و افزایش بهرهوری |