تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344)
+----- موضوع: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی (/showthread.php?tid=115658)



سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Ahmadnia - 01-06-2025

Jira Service Management  نرم‌افزار چه کاربردی دارد؟؟


.pptx   ahmad niya - burs.pptx (اندازه: 1.81 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - davarzani - 01-06-2025

(01-06-2025, 08:06 PM)Ahmadnia نوشته است: Jira Service Management  نرم‌افزار چه کاربردی دارد؟؟

Jira Service Management  نرم‌افزاری از شرکت Atlassian  برای مدیریت خدمات IT با قابلیت‌های سفارشی‌سازی و اتوماسیون.


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - علی رحیمی - 02-06-2025

کاربرد Jira Service Management

Jira Service Management یه نرم‌افزار تخصصی برای مدیریت خدمات و پشتیبانی مشتریان و تیم‌های IT هست که به شما کمک می‌کنه درخواست‌ها و تیکت‌های مشتریان رو به راحتی دریافت، دسته‌بندی، پیگیری و حل کنید. این نرم‌افزار امکاناتی مثل مدیریت صف درخواست‌ها، اتوماسیون فرایندها، تعریف SLA (توافق‌نامه سطح خدمات)، پرتال سلف‌سرویس برای مشتریان، گزارش‌گیری جامع و مدیریت مرکز دانش رو فراهم می‌کنه تا تیم پشتیبانی بتونه سریع‌تر و مؤثرتر به نیازهای کاربران پاسخ بده.


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Mansour yaghooby - 02-06-2025

Jira Service Management نرم‌افزاری از شرکت Atlassian برای مدیریت خدمات IT با قابلیت‌های سفارشی‌سازی و اتوماسیون.


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - morteza azizi - 02-06-2025

کاربرد Jira Service Management

Jira Service Management یه نرم‌افزار تخصصی برای مدیریت خدمات و پشتیبانی مشتریان و تیم‌های IT هست که به شما کمک می‌کنه درخواست‌ها و تیکت‌های مشتریان رو به راحتی دریافت، دسته‌بندی، پیگیری و حل کنید. این نرم‌افزار امکاناتی مثل مدیریت صف درخواست‌ها، اتوماسیون فرایندها، تعریف SLA (توافق‌نامه سطح خدمات)، پرتال سلف‌سرویس برای مشتریان، گزارش‌گیری جامع و مدیریت مرکز دانش رو فراهم می‌کنه تا تیم پشتیبانی بتونه سریع‌تر و مؤثرتر به نیازهای کاربران پاسخ بده.


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Majid haghi - 02-06-2025

Jira Service Management یه نرم‌افزار تخصصی برای مدیریت خدمات و پشتیبانی مشتریان و تیم‌های IT هست که به شما کمک می‌کنه درخواست‌ها و تیکت‌های مشتریان رو به راحتی دریافت، دسته‌بندی، پیگیری و حل کنید. این نرم‌افزار امکاناتی مثل مدیریت صف درخواست‌ها، اتوماسیون فرایندها، تعریف SLA (توافق‌نامه سطح خدمات)، پرتال سلف‌سرویس برای مشتریان، گزارش‌گیری جامع و مدیریت مرکز دانش رو فراهم می‌کنه تا تیم پشتیبانی بتونه سریع‌تر و مؤثرتر به نیازهای کاربران پاسخ بده.


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - o.karvandi - 03-06-2025

(01-06-2025, 08:06 PM)Ahmadnia نوشته است: Jira Service Management  نرم‌افزار چه کاربردی دارد؟؟

Jira Service Management نرم‌افزاری از شرکت Atlassian برای مدیریت خدمات IT با قابلیت‌های سفارشی‌سازی و اتوماسیون


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - V.Alizadeh - 03-06-2025

با سلام
وحید علیزاده
پاسخ :
Jira Service Management نرم‌افزاری از شرکت Atlassian برای مدیریت خدمات IT با قابلیت‌های سفارشی‌سازی و اتوماسیون.
با تشکر


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Hooman homapour - 04-06-2025

Jira Service Management نرم‌افزاری از شرکت Atlassian برای مدیریت خدمات IT با قابلیت‌های سفارشی‌سازی و اتوماسیون.


RE: سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - AminAzartash - 04-06-2025

Jira Service Management نرم‌افزاری برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که به سازمان‌ها کمک می‌کند درخواست‌ها، مشکلات، تغییرات و پروژه‌های IT را به‌صورت سازمان‌یافته پیگیری و مدیریت کنند. این ابزار قابلیت تعریف SLA، اتوماسیون فرایندها و همکاری تیمی را دارد.