![]() |
شرکت هواپیمایی BA - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: شرکت هواپیمایی BA (/showthread.php?tid=115522) |
شرکت هواپیمایی BA - V.Alizadeh - 25-05-2025 سوال چهام در رابطه با ITIL در شرکت BA 4.مراحل کلیدی پیاده سازی ITIL در BA را نام ببرید؟ با تشکر RE: شرکت هواپیمایی BA(رجب زاده ) - Mohammadamin - 25-05-2025 مراحل کلیدی پیادهسازی ITIL در British Airways عبارتاند از: [list=1] [*]ارزیابی وضعیت موجود [*]تعیین اهداف و نیازها [*]طراحی فرآیندهای ITIL [*]آموزش کارکنان [*]اجرای فرآیندها [*]پایش و بهبود مستمر [/list] RE: شرکت هواپیمایی BA - o.karvandi - 26-05-2025 (25-05-2025, 12:23 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال چهام در رابطه با ITIL در شرکت BA مراحل کلیدی پیادهسازی ITIL در British Airways عبارتاند از: ارزیابی وضعیت موجود تعیین اهداف و نیازها طراحی فرآیندهای ITIL آموزش کارکنان اجرای فرآیندها پایش و بهبود مستمر RE: شرکت هواپیمایی BA - علی رحیمی - 26-05-2025 1. ارزیابی وضع موجود 2. تعیین اهداف و همسویی با نیازهای کسبوکار 3. طراحی و مستندسازی فرآیندها 4. آموزش و فرهنگسازی بین کارکنان 5. اجرای آزمایشی (پایلوت) 6. اجرای کامل در سازمان 7. پایش و بهبود مستمر این مراحل کمک میکنن ITIL بهدرستی در سازمان جا بیفته و خدمات IT با کیفیتتر ارائه بشه RE: شرکت هواپیمایی BA - morteza azizi - 31-05-2025 مراحل کلیدی پیادهسازی ITIL در British Airways عبارتاند از: [list=1] [*]ارزیابی وضعیت موجود [*]تعیین اهداف و نیازها [*]طراحی فرآیندهای ITIL [*]آموزش کارکنان [*]اجرای فرآیندها [*]پایش و بهبود مستمر [/list] RE: شرکت هواپیمایی BA - Hooman homapour - 01-06-2025 ارزیابی وضعیت موجود تعیین اهداف و نیازها طراحی فرآیندهای ITIL آموزش کارکنان اجرای فرآیندها پایش و بهبود مستمر RE: شرکت هواپیمایی BA - Ahmadnia - 01-06-2025 (25-05-2025, 12:23 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال چهام در رابطه با ITIL در شرکت BA حسن احمد نیا شلمانی ارزیابی وضعیت موجود تعیین اهداف و نیازها طراحی فرآیندهای ITIL آموزش کارکنان اجرای فرآیندها پایش و بهبود مستمر RE: شرکت هواپیمایی BA - davarzani - 01-06-2025 (25-05-2025, 12:23 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال چهام در رابطه با ITIL در شرکت BA حمیدرضا داورزنی ۱. چند مورد از نوآوریهای فناورانه آمازون: هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیشنهاد محصول** (مثل: "مشتریانی که این محصول را دیدند، آن را نیز خریدند"). دستگاههای اکو (Alexa)** و فناوری صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی. انبارهای خودکار با رباتهای Kiva** برای جابهجایی سریع محصولات. فناوری پرداخت بدون صف (Amazon Go)** با استفاده از حسگرها و بینایی کامپیوتری. سرویس ابری AWS** (پلتفرم پیشرو در رایانش ابری). ۲. تاثیر فناوری اطلاعات بر موفقیت آمازون: بهینهسازی زنجیره تأمین** با سیستمهای هوشمند انبارداری و تحویل سریع. تحلیل دادههای بزرگ (Big Data)** برای شخصیسازی تبلیغات و پیشنهاد محصولات. اتوماسیون فرآیندها** (مثل پردازش خودکار سفارشات و کاهش خطا). افزایش رضایت مشتری** با پشتیبانی هوش مصنوعی و چتباتها. ۳. زنجیره تأمین هوشمند و انبارداری خودکار آمازون: رباتهای Kiva** در انبارها، محصولات را به کارمندان میرسانند و زمان پردازش را کاهش میدهند. سیستم مدیریت انبار (WMS)** با هوش مصنوعی، موجودی را بهینه و خطاها را کم میکند. پیشبینی تقاضا** با الگوریتمهای هوش مصنوعی برای جلوگیری از کمبود یا مازاد کالا. تحویل سریع (Prime)** با استفاده از مراکز توزیع محلی و پهپادهای تحویل (Amazon Prime Air). ۴. تحلیل داده آمازون بر اساس رفتار مشتری (Big Data Analytics): ردیابی رفتار خریداران** (مثل تاریخچه جستجو، خریدها و مدت زمان مشاهده محصولات). شخصیسازی پیشنهادات** با الگوریتمهای یادگیری ماشین برای افزایش فروش. پیشبینی ترندها** با تحلیل دادههای کلان از میلیونها کاربر. بهینهسازی قیمتگذاری** به صورت پویا بر اساس تقاضا و رقابت. RE: شرکت هواپیمایی BA - Mansour yaghooby - 02-06-2025 مراحل کلیدی پیادهسازی ITIL در British Airways عبارتاند از: ارزیابی وضعیت موجود تعیین اهداف و نیازها طراحی فرآیندهای ITIL آموزش کارکنان اجرای فرآیندها پایش و بهبود مستمر RE: شرکت هواپیمایی BA - AminAzartash - 03-06-2025 مراحل کلیدی پیادهسازی ITIL در کسبوکار (BA): [list=1] [*]ارزیابی وضعیت فعلی و شناسایی نیازها [*]تعریف اهداف و دامنه پروژه مطابق با نیاز سازمان [*]طراحی فرآیندها و ساختارهای ITIL متناسب با سازمان [*]آموزش کارکنان و فرهنگسازی برای پذیرش تغییر [*]پیادهسازی تدریجی فرآیندها با استفاده از ابزارهای مناسب [*]پایش، اندازهگیری و بهبود مستمر عملکرد ITIL در سازمان [/list] |