![]() |
فصل ۶ حنانه باقری - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه پیام نور (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=8) +---- انجمن: درس تجارت الکترونیکی - بهار 1404 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=354) +---- موضوع: فصل ۶ حنانه باقری (/showthread.php?tid=115426) |
فصل ۶ حنانه باقری - Hananeh bagheri - 20-05-2025 1.کدام مورد از اصول کلیدی تجارت اجتماعی نیست؟ الف)تمرکز بر حل یک مشکل اجتماعی یا زیستمحیطی مشخص ب)ایجاد ارزش اجتماعی و اقتصادی همزمان ج)پایداری مالی و عدم وابستگی به کمکهای مالی د)وابستگی مالی به کمکهای خارجی پاسخ:گزینه د 2.کدام یک از مزایای تجارت اجتماعی برای جامعه و اقتصاد نیست؟ الف)ایجاد فرصت های شغلی برای افراد آسیبپذیر ب)ارائه کالاها و خدمات ضروری به جوامع محروم ج)کاهش هزینه های بازاریابی برای کسبوکارها د)حفظ محیط زیست و منابع طبیعی پاسخ:گزینه ج 3.کدام یک از موارد زیر برای موفقیت در تجارت اجتماعی ضروری نیست؟ الف)شناخت مخاطبان و نیازهای آنها ب)ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند ج)پاسخگویی سریع به سوالات و نظرات مشتریان د)استفاده از لوگوی زیبا و مدرن پاسخ:گزینه ج 4.تفاوت کلیدی بین تجارت اجتماعی و بازاریابی سنتی چیست؟ الف)استفاده از پلتفرمهای آنلاین ب)تمرکز بر افزایش آگاهی از برند ج)تعامل دو طرفه و مشارکت مشتریان در مقابل تبلیغات یک طرفه د)هدف قرار دادن مخاطبان بیشتر پاسخ:گزینه ج 25% 5.مشتریانی که از طریق شبکههای اجتماعی با یک یرند آشنا میشوند،چه احتمالی برای توصعه آن برند به دیگران دارند؟ الف)25% ب)71% ج)50% د)80% پاسخ:گزینه ب |